Elin Pettersson

2013-01-03
04:43:49

I KNOW
Yesyes, i know we havent träffat på länge. But im living my life in my bed, and thats a haaaaard life. Har fortfarande inte lämnat mitt rum sen igår , tekniskt sätt o förrgår , har fullt upp att överanalysera varenda lilla detalj i mitt patetiska liv och lyssna på sorglig musik tills jag avlider. Yesyes, thats how i ROCK. Sory fur main badd engläsh. Nu ska jag försöka somna om igen, kanske sätta på lite ytterligare med överdeprimerandebajsmusik för att förvärra mitt lidande! Ska änna drömma om skolan oxå, för jag längtar, längtar efter alla F, utskällningar, lärare som hatar mig, osvosvosvosvososv. SNART SKA VÄLL ALLA DÖDA MIG OCKSÅ :D YEY, HÄNGA MIG I TÅRNA OCH GÖRA HALLAL SLAKT PÅ MEJ, Kan inte vänta. Hmm, undra hur många sjukdommar jag kommer lida av detta året och hur många dåliga ursäkter jag kommer att komma på bara för att undvika diskutioner om alla dessa F:n ! :D Känner att jag är FULLT pepp för ett nytt år, yey, men snart är det lov igen, längtar redan. FÖR DÅ SKA JAG......... FÅÅÅÅÅ SOVAAAAAAAAA. Förlåt för mitt överdeppiga blogginlägg om mitt överpatetiska skit liv :D Nu ska jag drömma om regnbågar och fjärilar medans jag dansar på små fluffiga rosa moln.Tro fan att jag kommer ramla ner för dom molnen med. YEY. Slå i ansiktet och bli plattansiktad. Det skulle sätta pricken över I:t! Puss.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: