Elin Pettersson

2013-03-19
12:28:11

samhälle...
Sitter på samhällslextionen med musik i öronen, orkar inte lyssna på honom. Sorrysorry steffiboy, men jag fattar ändå inget och vi kommer ändå ingenstans. SÅ nejnej, har viktigare saker för mig. Måste göra en to do list!
To do list!
-Färga håret!
-öva in mina låtar inför semifinalen på lördag.
-bli bättre på att lyssna på lextionen (HAHA)
-Äta bacon ( ja jag är faktiskt sugen på det)
-Jobbaaaaa
-städa mitt rum
-städa mitt huvud
-hata lite
-och hata lite mer
-skriva musik
-spara pengar till en mac
-köpa en tavla som det står overworked and underfucked, till min bror
-sova i överflöd
-hålla mig helt frisk, annars sumpar jag min chans i musikdirekt.
-komma på mer saker att göra bara för att jag kan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: