Elin Pettersson

2013-03-08
00:13:08

00.13

Här är jag, tillbringat mitt liv inne på mitt rum o de får jag säga har varit riktigt mysigt, så förblir inne på detta rummet imorgon med! Sett på massa bra program o serier, lyssnat på musik och även skrivit musik! Inspirationen flödar! Har även blivit väldigt smickrad som ni ser på bilden nedanför som sedan resulterade i en låt som handlar om att människor ljuger! HAHHAHA, tänkte inte på de förens ja upptäckte det x) men det var gulligt av honom ändå xD ska skriva klart min andra låt denna kväll oxå! Sen ska ja kanske skriva en till? O en till o en till? Jag ska göra ett inlägg om hur man skriver låtar för många undrar hur jag gör, för lite Småknep har jag faktiskt! Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: