Elin Pettersson

2013-03-13
23:21:41

unspoken.
Finns så mycket jag vill skriva, men det går inte. Finns så mycket jag vill säga, men det går inte. Finns så mycket jag vill göra, men nej inte går det heller. Jag hatar världen, vet ni de? ni kan ju inte ha missat det. Jag hatar människor, jag har världen. Det finns en sak jag älskar förutom musiken, och det är hat. SÅ SLÄNG HAT PÅ MIG, hellre att ni slänger hat på mig än kärlek. Jag gillar för det mesta inte att folk bryr sig, sköt ditt egna, sluta bry dej, lämna mig ensam kvar här. För vet ni vad? Jag vet att det är just det ni kommer göra, alla kommer bara dra när jag inte är tillräckligt bra och inte duger längre. Det är så det alltid varit och så kommer det alltid vara. Och om ni mot all förmodan inte lämnar mig så kommer antagligen jag att lämna er. För det är sån jag är, för det har alltid varit så. Jag sårar människor, jag är en hemsk människa. 
Kommentar:

sluta elin :( du är den snällaste, liksom mest verkligen BRYR SIG människan jag vet, lovar dig! även om vi inte träffats bara du och jag på ett jävla bra tag..( jävla natur asså jag är ledsen...) så är det alltid en speciell känsla när vi ses eller bara så för du är..ja asså kan fan säga allt till dig och du bryr dig verkligen! älskade du puss

2013-04-02 @ 22:15:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: