Elin Pettersson

2013-05-14
22:27:28

14 Maj
Oj, det var länge sedan jag bloggade! Kort info om allt som hänt... ? Haha nej, det orkar jag inte! Kan ju bara säga att jag kom till semifinalen på musikdirekt, för det var ungefär där jag slutade blogga, för jag låg i chock att juryn skickade mej vidare, för det var nog det osmartaste valet dom gjort. För jag suger! Men det skriver jag lite mer om i blogginlägget efter här! att jag suger alltså! Ehh, vad händer mer? inte så mycket, skolan går åt helvete och jag stannar gärna hemma för att slippa det! Sova så länge som det går! Hhehehehhehe hohoohoh! Aja detta ska ej vara ett deppinlägg! Så jaa, mer som hänt? Konfirmanderna konfirmerades i söndags och var SÅ duktiga, är så stolt så!! :D aja puss! har är en bild på mig från semifinalen och delfinalen! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: