Elin Pettersson

2013-01-03
18:58:00

75 saker om mig!
  1. Jag tycker att jag ser ut som en pedofil på bilder.
  2. Jag älskar att sova.
  3. Jag hatar stora folkmassor.
  4. Jag hatar ÖVERPOSITIVA människor.
  5. Jag älskar att vara negativ.
  6. Jag är en väldigt negativ människa.
  7. Jag sover häldre än att spendera tid med människor.
  8. Jag är skoltrött. Noooshit.
  9. Det är lätt att övertala mig.
  10. Det är lätt att utnyttja mig.
  11. Jag förlåter människor väldigt lätt.
  12. Jag har inte svårt att säga upp kontakten med folk.
  13. Jag tror alltid att alla hatar mig.
  14. Jag jämför mig med allt och alla och förlorar alltid.
  15. Jag är tidsomptimist.
  16. Jag har många hemligheter.
  17. Jag gör många dåliga val.
  18. Jag är lite utav ett kontrollfreak.
  19. Jag tröttnar lätt på människor.
  20. Jag skriver musik varje natt.
  21. Jag köper onödiga saker bara för att det gör mig på bra humör (shoppaholic?? :P)
  22. Jag litar inte på många.
  23. Jag älskar hallonsaft.
  24. Enda orsaken till att jag är kvar i skolan är för att min klass är ganska så underbar.
  25. Jag vill bli hollywoodfru.
  26. Kollar på disney channel dygnet runt.
  27. Jag ä barnslig.
  28. Ofta spelar jag dum, för det är vad folk förväntar sig.
  29. Jag är rädd för att inte leva upp till andras krav.
  30. Jag är väldigt utseendefixerad.
  31. Blir mina ögonbryn sabbade, blir min dag sabbad.
  32. Jag tror alltid alla ska lämna mig.
  33. Känner mig lätt bortglömd.
  34. Jag gillar för det mesta inte stora förändringar.
  35. Har jag planerat något så får det ej ändras, då sabbas min dag.
  36. Jag är egentligen väldigt överkänslig.
  37. Jag behandlar folk som dom behandlar mig.
  38. Orättvisor är det värsta jag vet.
  39. Kan mina vänner inte stå upp för sig själva, står jag upp för dom.
  40. Får ofta mycket skit för saker jag inte gjort.
  41. Gillar inte komplimanger, för då tror jag att dom ljuger.
  42. Jag blir ofta arg på människor som ger mig komplimanger.
  43. Jag hatar människor som ALLTID ska ha rätt.
  44. Jag gillar gurka med dipp.
  45. Jag gör alltid narr av mig själv.
  46. Folk gör väldigt ofta narr av mig, omedvetet och medvetet.
  47. Jag har väldigt fina och begåvade vänner.
  48. Tycker oftast inte att jag förtjänar att ha alla dom vänner jag har, dom är för bra :*
  49. Jag älskar att klaga.
  50. Jag älskar att skriva meningslösa listor.
  51. Jag har stora drömmar som aldrig kommer att uppnås.
  52. Iallfall 1/3 av alla dessa punkter är ganska nedlåtande tror jag :)
  53. Jag gillar att busa.
  54. Jag gör saker fast att jag vet att det kan skada mig.
  55. Jag älskar fart och fortkörning.
  56. Jag isolerar mig alltid på mitt rum och stänger ute omvärlden.
  57. Jag är ganska så jätte säker på att folk tycker jag är patetisk :D :D :D
  58. Hör inte jag av mig till folk så glömmer dom mig, men det är okej.
  59. Jag ljuger om nästan allting, bara för att jag kan.
  60. Jag blir överlycklig om världens dåligaste lögn fungerar.
  61. Jag älskar såpbubblor.
  62. Jag trodde aldrig att jag skulle få så fina vänner i min klass.
  63. Jag har aldrig vart i slagsmål, men skulle gärna vilja någon gång.
  64. Jag vill ha massa barn med vackra namn.
  65. 2012 var det värsta året i mitt liv.
  66. Jag gillar att göra andra glada.
  67. Om någon gråter, lyckotårar eller sorgetårar så börjar jag oxå typ gråta.
  68. Jag håller det mesta inom mig.
  69. Jag är sjukt nyfiken.
  70. Jag har inte varit ute på hela 2013 sen jag kom hem på nyårsafton.
  71. Alla mina naglar(även tånaglarna) är röda.Förutom ringfingrets nagel, den är grå. Den har en betydelse.
  72. Jag har panik för att jag har inget fungerande redigeringsprogram :(((((((( så e äcklig på alla bilder.
  73. JAG HAR VÄRLDENS FINASTE VÄNNER.
  74. Jag är väldigt patetisk. Har jag redan skrivit de kanske? ;)
  75. Jag vet att ingen brytt sig om vad jag skrivit så nu slutar jag :*
Kommentar:
#1: Alva

Jag läste alla! Om du vill prata så finns jag! Och du behöver inte spela dum inför mig!
Du är underbar som du är! <3

Puss<3

2013-01-04 @ 12:27:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: