Elin Pettersson

2013-02-26
09:28:01

tvåa sexa- februari
Sitter här osminkad och känner mej jätte sexig asså..., snart ska jag fixa det, kan ju inte gå runt såhär... ahhaha, stackars alla runt omkring mej, jag har ju egentligen inte ont av det, det är riktigt skönt. Men det är ju inte jag som ska se mig hela dagen utan alla andra! Har jag något intressant att berätta? Jooo! :D Igår spelade jag in musik på saga, lät som riktigt musikstudio material! Asnöjd! :) Det gjorde mej glad! Så ska producera min låt "stronger" helt någon dag, men inte får vänta lite, har fullt upp och ska ju vara med på musikdirekt i trollhättan på lördag! Dock hade jag gärna suttit med det 24/7 men även Petter som hjälpte mej har fullt upp! Men tror jag ska köpa mej en mac så jag kan pilla med det hemma! + ljudkort och en RIKTIG studiomic. Igår blev min dröm ännu starkare! Jag vill bli en sing and songwriter/musikproducent! Sådesååå! :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: