Elin Pettersson

2012-05-24
17:40:00

Soleksem!
Kom till skolan lite försent idag.. Kanske med flit! :) Vem vet xD! Och sedan gjorde vi ett collage på bilderna sen igår från göteborg!, Asnice ! :) Så blev klar kl 11, så vi slutade då! Så jag och isabelle och frida åkte till stranden och sola!, Frida stack efter ett tag men jag och issa låg kvar! :) Jag somnade dock i 40 minuter! Men fick ingen färg alls, men nu känner jag att den är bränd! Fick även soleksem över HELA armarna och händerna! :) Jag är en tvättäkta ginger! :), nemen haha.. Jag bara tål inte solen lika mkt som många andra! :), Men fick färg iallafall! Vill dock vara vit.. :/ Men får väll bli vit till vintern igen, blir ändå inte så brun ! Så det får väll bli som det blir! :) Nu ska vi fira pappa som fyller gammal! :) Typ 47! :O Min katt fyller oxå år idag! :) 8 år! dvs 58 år i kattår!, haha blir lite äcklad av att han e så gammal, jag tänker stört jag vet.. Men jag lixom gosar och pussar på en 58 åring! Nemen, aja! Ha det så bra! PUuuuus!
Finafina pappa som jag kanske inte alltid är lika snäll mot men älskar honom lika mycket ändå! :) *pappasflicka* ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: