Elin Pettersson

2012-05-08
22:02:04

Jag vann! :D
Hej!
Har varit i göteborg HELA dagen, kommer vara ganska off ändå fram tills torsdag då Hanne ger sig av till belgien igen! :) Det är svårt att hinna blogga, men ska bli bättre när det inte är så fullt upp igen :) ! Ehm, just det ja! JAG VANN EN BLOGGTÄVLING :) STOLT!, blev sjukt stolt ^^ Vann på denna blogg! Så ska få något fixat på min blogg! Får lite svårt att bestämma mej! Vad tycker ni att jag borde ändra? :) Imorgon ska Hanne följa med mej till skolan.. Jätte pepp! :/, tråkigaste dagen på veckan, typ matte fysik kemi o allt såntdär! brukar oftast göra annat, typ snacka eller helt enkelt inte vara där ! :) Men jaa.. Detta ska gå! :) Får ta mej igenom ännu en onsdag! Har inte dött utav det ännu iaf! :) <3
Ha det bra! Vi ses PUSS <33
Kommentarer:

sv; hihi , ja :)

vad vill du fixa? :)

2012-05-08 @ 23:45:37

sv; okej, kan jag fixa det imorgon? :)

2012-05-09 @ 22:47:30
#3: Linnea

Roligt att du vann, vad tycker du om min nya design som jag fixa idag? :) KRAM!

2012-05-12 @ 16:23:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: