Elin Pettersson

2012-06-17
17:12:33

NU FUNKADE DET!
HEEJ, jag har försökt komma in på blogg.se sidan i 100000 år, det har inte velat funka alls! Men nu är jag hääär! :) Vad har hänt det senaste? hmm, jag har myst med fina vänner, vart i göteborg 40elva gånger och avslutat min skolgång i grundskolan! Så har nu officiellt tagit grundenten! :) Och på skolavslutningen sjöng jag Kärleksvisan och spelade piano och sjöng med frida och isabelle på Sju sorger ! ) Om ni är snälla så kommer kanske ett klipp upp när jag sjunger, fast det kanske mer blir ett straffHAHAHA! På skolavslutningen så kramade våra mentorer om oss och min ena hon ba " Elin, fuska inte i gymnasiet nu! :) Du kan bättre än så" HAHA jag bara skratta, har fuskat mej igenom alla domma 3 år, iaf 2 utav dom! Och hon kom på mej med massa fusk det sista här :) Och jag orkade inte göra om något, så jag bad henne att ge mej ett g! Så engelskan för mej har gått upp och ner! Var nära ett mvg, men sedan sjönk jag till nästan ett ig! jag är lat! :D sååå ja! Vad ska jag säga? Citerar en lärare "Elin det ända du gör är att smsar sedan pratar du lite, sedan tar du en TUPPLUR"!! HAHA, såå nu är det sommarlov! :) Tänker inte göra detta inlägget längre nu! Så ha det bra! ses sedan! :) PUSS

Ja det är sommar, ja det är en gammalbild, ja det är mitt favoritväder ute REGN <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: