Elin Pettersson

2012-06-26
01:42:33

Lär känna mig? Hmm ! ;)
Är du singel nu? Ja!
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Det är olika, det blir som det blir!
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? ingenaning ;) Det lär man väll märka då ! :)
När hade du sex senast? aldrig ;)
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Neeej ;) 
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Njae, kanske lite ^^
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? haha nej,
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Alltid!
Har du någonsin varit kär? Tror inte riktigt på kärleken :) 
Har du någon bästa vän? Självklart, ett par stycken!
Är du ofta med dina vänner? Jaa, all min tid försöker jag att spendera med dom :D <3
Vad brukar ni hitta på? Umgås, mysa, flumma och bara vara allmänt knasiga! ;) 
Kan du vara dig själv med dina vänner? Japp! :)
Litar du på din bästa vän? JA
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jaa..
Var bor din bästa vän? Dom bor lite här och var! :)
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Det har väll hänt, men det har vart saker som man sedan stått för! :)
Ljuger du för dina vänner ofta? Vita lögner kan behövas anser jag! Men ytterst sällan!
Vilka eller vem är du mest med i din klass på skolan? Är klass och skol-lös haha, men då typ, massa ;)
Senaste…
Du fick en puss av?  Hmm,
Sov med dig i samma säng? Det var nog Alva och Sara! :) 
Du delade ett riktigt skratt med? JANNA <3
Du gick på stan med? Frida, daniela, johanna erika, isabelle
Delade en pizza med dig? Åh, det kommer jag inte ihåg, det var längesen jag käka pizza!
Du ringde? Pappa :)
Skickade ett sms till dig? Janna! Blir bombaderad nu! :3
Du kramade? JANNA <3
Du snackade skit om? Ehehe, en utav mina läsare! Så låångt säger jag! ;) Allt som kommer ifrån min mun är dock bara med"*KÄRLEK*" Host
Du kollade på film med? Janna, adrian, jeffy
Betalade något åt dig? Jeffy :P
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du eget rum? Ja
Egen dator? Ja
DVD? Ja
Internet? Ja
Vilka färger går i ditt rum? ALLA! :3
Får man plats att sova fler än en i din säng? japp!
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Lite svårt att se;) Då alla har olika "mappar", men säkert något random! :)
Har du duschat idag? Jaaaa :3
Har du skolkat någon gång? Ja, hahha SJUKT för många gånger, dvs typ varje, varannan dag?, Men det behövdes! :) Har dock alltid fått närvaro, även när jag vart sjuk :)
Är du en svartsjuk person? Nja
Kommer du bra överens med din familj? Hyfsat
Vad ska du äta till middag ikväll? -
Har du några syskon? Världens bästa bröder! :D <3
Jag vill verkligen – Sluta med allt dumt som jag har en tendens att göra!
Jag kommer alltid att vara – Efterbliven 
I sommar – kommer jag ta till vara av den och SOVA
När jag vill tänka – tänker jag mer än va jag borde!
Min mobiltelefon är – min älskling!
När jag vaknar på morgonen – Brukar inte vakna på morgonen, snarare mellan 2på förmiddagen till 7 på kvällen!
Idag har jag – Myst med janna, och sedan träffade vi adrian och jeffy
Ikväll ska jag – Kvällen är ööver!
I morgon kommer jag – Länsa stadens secondhand affärer med amanda!
Jag tycker om – att mysa, det bästa som finns
Jag avskyr när folk – dömmer när de inte vet sanningen osv
Mina närmaste vänner är – många 
Min första vän hette – Tobias!
Det charmigaste en person kan ha – Humor!! :D

Jag är rädd för – SMÅ KRYP, MEST BIN OCH GRODOR ÄR ÄCKLIGA! Och okända människor på gatan, dom kan ju faktiskt döda mig, och ibland är jag nog även rädd för mig själv! Knasigt va? :)
Kommentar:
#1: Sara

hahah ja läskiga gubbar :S<3

2012-06-26 @ 15:49:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: