Elin Pettersson

2012-07-05
15:00:54

Skitväder!
Äckligt och varmt ute, så jag håller mig inne i säkerheten! Kollade mig i spegeln just och det var läääänge sen jag gjorde det! HAHA och SHIT va blek jag är !  Harrejävlar! :O Men det är okej! Hällre blek en död i solen! :-* Hehe, jaaa.. Vad ska jag säga? jag är sjukt osocial och har inget kul att skriva om då jag inte orkar gå ut o träffa massa folk ;) Och jag har blivit förkyld! FÖRKYLD?! jag har ju bara legat inne! Men ändå så blir jag snorig och hostig och vaknar för att jag inte kan andas! GÖTT ! 
Måste färga håret egentligen! Men har bestämt mig att inte färga håret förens skolan ska börja igen, vill ju inte sabba  håret
heelt lixom! Det är inte värt det! Eller?`:) För jag vill ju kunna  färga håret en 
långtid framöver! HAHA :D Aja, hejdå!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: