Elin Pettersson

2012-04-19
18:46:34

Elin Pettersson

                
                                                                                    ♥
Hej!, tänkte köra en liten kort presentation av mej själv! :) Jag heter alltså Elin och är 16 år nu i Augusti och bor
på en liten ö vid namnet tjörn! Mitt största intresse är musik, både spelar instrument sjunger och allt annat som har med musik att göra! Om 10-20 år hoppas jag på att jag är en utbildad musikproducent och har öppnat en egen musikstudio! Annars blir jag gärna hollywoodfru oxå B-) Det kommer komma upp många olika och varierande inlägg på bloggen, så jag hoppas att ni fortsätter att läsa vidare och följer min vardag! Puss! ♥

Glöm inte att kika in på min fina vän Isabelle's blogg oxå!: www.madebyisabelle.blogg.se !

Kommentarer:
#1: Sara

ÅH ELIN JAG FICK EN IDÉ

OM DU BLIR PRODUCENT KAN DU HJÄLPA MIG MED MIN KARRIÄR<333333

2012-04-19 @ 20:42:28

Jag LOVAR Sara! :)

2012-04-19 @ 21:04:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: