Elin Pettersson

2013-03-03
18:58:52

Magiskt!

Kan fortfarande inte förstå att jag gick vidare!!! Så sjukt glad o stolt över att jag kirrade det! Domarna skulle läsa upp de första bidraget som gick vidare o sa "en person som har en väldigt speciell röst vars låtar vill vi höra mer utav, så första person som får komma upp är ELIN PETTERSSON!!!" VAAAAA :D o domarna var artister o låtskrivare, o dom gillade Lix det lilla jag skapat! Helt stort ju! O när jag kramade den viskade dom massa snälla saker om hur bra ja var o att jag skulle fortsätta såhär Osvosv. Jag som inte gillar komplimanger:P men jag gillar de om de e folk ja ej känner för då har dom ingen orsak att ljuga Lix!! :D o presentatören beskrev mej som ett musikaliskt geni, asså överflöd av kärlek!! OCH DET BÄSTA ÄR ATT JAG SLOG UT ALLA TJEJER HAHHA... Förutom en tjej som sjöng i ett band med killar! Dom var riktigt bra! Men jag hade sagt te mej själv att jag ej skulle vinna för konkurrensen var sjukt hård! Alla var så bra!!! Så blev helt chockad!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: