Elin Pettersson

2013-02-26
13:08:28

Fix a heart- Demi Lovato
 
Sitter som vanligt med musiken i öronen och kopplar bort allt, jag vill inte vara den som alltid är så negativ och bara ger dålig energi. För det sista jag vill att vara en energibov som alltid bara tar men aldrig ger, är jag sån?. Jag hoppas inte det, men det kan ju inte jag avgöra.. Sitter på en samhällslextion utan innehåll som vanligt, men jag tycker det är skönt, för då får man lite tid och läsa bloggar och skriva lite här och var. Men biter mej i läppen och håller kvar leendet! Men jag orkar ändå inte skratta, orkar väll egentligen inte någonting. Men jag har fått sminkat mej iallafall, inte för att det gör någon skillnad för mig ^^ Känner mig lika ful med smink som utan, men vi kan låtsas som jag att jag är osynlig. Jag har massa tankar som flyger runt i huvudet, känner mej både sviken och sårad. Men varför kan jag inte säga, för det är så mesigt, löjligt och värdelöst så det är inte ens värt att nämna det. Men allt är inte till för att säga, vissa saker kan man hålla för sig själv. Det bästa med att sitta med maxad volym i öronen är att om jag blundar så känns det som att jag inte finns, som att jag sitter helt ensam i ett mörkt rum. Det är faktiskt en väldigt skön känsla. Aja, nu ska jag blunda lite mer. Puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: