Elin Pettersson

2012-10-17
15:06:52

Yes.

Sjuk, SCORE, hade rätt HALSFLUSS! I visste det! Så jag berättade för pappa hur synd han tyckte om mig, att en tröstpresent möjligtvis kunde hjälpa så jag får fulltank till moppen och mörkchoklad :DD Ska ta penicillin i 10 dar, 3 per dag! Först börjar det med att en läkare stod på andra sidan rummet och lös in min mun för att se halsen, han sa att de inte såg bra ut, sen kom en annan och tog prov i halsen och sen kom gubben igen och sa att testet oftast borde ta 5minuter med det krävdes bara 2 för att se hur DÖDSJUK jag är. Okej, han kanske inte just sa dödsjuk men :P sen sa han "så nu får du inte röra honom" dvs min såkallade "pojkvän" jag skratta lite men insåg hur forever Alone jag var när han tog det förgivet hahshshhs

Kommentarer:
#1: Nea

Stackars dig :( Krya krya krya krya! <3

2012-10-17 @ 16:42:25
#2: Alva

KRYA PÅ DIG SÖTIS! <3

2012-10-17 @ 18:25:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: