Elin Pettersson

2012-05-21
14:55:16

Call me !
Godmorgon!, Ligger i min goa säng! Underbaart ! :) Härligt med ledighet, fast jag väntar dock spännt på ett samtal om jag får rollen i kortfilmen eller inte xD. jag e inte direkt nervös men har inget tålamod till att vänta! eheh! Jag hoppas att jag får rollen, men känslan säger att jag inte kommer få den.. Men finns iaf med i deras register, så detta är ju inte min ända chans att få hamna med på film! :) Eller i något liknande! :) Dom vet inte ens om om jag kan skådespela, det ända det handlar om är om jag är tillräckligt lik kvinnan i huvudrollen då jag ska spela hennes ungdom! .. Och bilden var 1 år gammalt! .. Eheh, aja, vi får se! Dom ska höra av sig i början av denna vecka så.. ÅHH RING MEJ NU !!
Ikväll är det sånggrej igen! :) och innan kanske det blir lite glass med sofia! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: