Elin Pettersson

2012-05-31
21:51:36

Lalllallaaaa
Okej, Har ni sett min "vackra" Ängel jag gjort på bilden i skolan?, den har dock spruckit! Så det är en sprucken ängel!
Jag isabelle och frida övar inför skolavslutningen då vi ev ska sjunga! :) Och isabelle fixade mitt hår :D Bajssnyggt vare! :D
Mamma farmor farfar och min lille kusin bakade bullar! Och där satt vi mitt i smeten! HAAH
Ottos bullar var heeeelt klart gulligast! Då han var och bakade hos oss för att wilma min andra kusin tyvärr fick operera den brutna armen som var 25 % fel!
Efter att vi gottat oss, övat på låten och snackat osv stack vi till gymmet för ett GRYMT jobbigt fast ändå ganska roligt pass på gymmet i 75 minuter! Bikiniakuten! :)
Puss Ha det bra
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: