Elin Pettersson

2013-01-07
04:07:34

JAGSAKNARMINBÄSTAVÄN.
Fridafridafrida, just nu är du på typ din 4/5 dag mitt på havet av 17 utan land i sikte, seglar över atlanten och njuter av värmen som jag gärna hoppar över. Du kommer antagligen inte läsa detta förens du kommit hem och jag tagit fram inlägget och tryckt din nästa mot min dator.. hahah nemen :) Du är min bästavän, hur mycket vi än kan irritera oss på varandra så varar det inte länge. Det är som du säger, vi är som systrar. För vi är så tighta fast vi kan fortfarande sura på varandra! Du kom in i mitt liv när allt var som värst, när jag inte hade någon annan så fanns du där, och det har du alltid gjort. Du har aldrig försvunnit som dom flesta andra. Du är speciell, du är den du är och skiter ganska så stort i vad andra tycker och tänker. Du kör ditt eget race och är super cool! Det känns som att du har vart borta mer än 1 månad, kanske för att du annars även bor på öckerö. Ifrån att vi träffats i prinicip varje dag sen i 6an till 1-2 gånger i veckan MAX. Tjeeena. AJa, ville säga att jag saknar dej och älskar dig och att du är bäst. Puuuuuussar <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: