Elin Pettersson

2012-10-01
14:08:02

Hej jag är sosse

Ni som läst innan har antagligen hört hur jag blev lurad av moderaterna och blev moderat, idag blev jag sosse oxå, ena sossen han skulle hjälpa mig att ta bort min anmälan! Han var så snäll! Jag och Madde blev sossar+ vi värvade Linnea och han blev så glad så han sa att han skulle med sina egna pengar köpa världens största godispåse till oss på lägret vi typ ska till :D , skillnaden mellan moderat och sosse är bara att jag håller med sossarna+ moderaterna vill få bort esteter typ.. Och jag e estet.. :( men att bli sosse är värt! Har sista lektionen nu, har bara lämnat klassrummet en gång :D vi testa lite dörrar och köpte godis , jag o madde' fick även läraren att få bort lampan som blinka! Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: