Elin Pettersson

2012-11-13
10:32:34

Kära klamydiakärring, klimakteriekärring & bitterfitta
Orkar inte med alla dessa kärringar, vi i klassen försöker förklara för våra kära lärare att man inte behöver ha världens SVÅRASTE ord, att man BEHÖVER inte göra allt svårare än va det är, och jag förstår inte vad hon säger, svåra ord och bryter, förlåt.. försöker iaf att fatta. Men nu har jag gett upp, så jag och sara skypar fast att hon sitter på bordet framför mig, och underhåller mej med roligfakta.se, jag borde nog dricka 10000 liter kaffe om detta ska funkaaaaaaaaaaaaaaa, för jag läste att 66% av dom som dricker kaffe löper mindre riskt att ta självmord, och vår klass är nog nära på det nu............... ska bjuda alla på kaffe. och facebook får alltid vara med på ett litet hörn..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: