Elin Pettersson

2012-05-21
22:17:48

Orangea naglar
Haha, kom just fram till att det blev helt stört att skriva orangea , hmm, stavas det orangea elr oranga då? Vad ser/låter bäst?, Har iallfall just målat mina tånaglar och funderar på att måla min andra naglar oxå ! Fingernaglarna!Haha,! Har just duchat, igen! Kom på det när jag duchat att jag redan gjort det idag! Men det har vart så sjukt varmt idag 30 grader på min altan! Så drog iväg ed sofia och käka glass, och sedan cyklade vi direkt till sångkursgrejen och sjöng! Och vi kom fram till att vi ska uppträda med ännu en låt där jag ska sjunga första versen! Only hope! ↓
Är redan nervös, vill ju inte skämma ut mej.. :O
Men nu ska jag se på bigbrother igen! Ha det bra! Puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: