Elin Pettersson

2012-05-07
23:03:10

Godnatt
Godnatt! :)
Lägger ifrån mej datorn och låter min kära belgerska sova! ^^ Har just kommit hem från åstol där vi hade det väldigt trevligt och såg på en SJUK men väldigt rolig film den hette något som "date movie", sjuktsjuktsjukt kul som sagt var! :) Sedan tog vi färjan hem och hoppade på moppen och for hemmåt! Och här är jag, så hejdå! :) Fyller ut detta dåliga inlägget med sjukt fina tjejer! ↓ Och detta är bara början av alla vackra vänner jag har! Jag är lyckligt lottad som har er! Fast att jag ganska ofta känner att mycket är meningslöst så vet jag alltid vad jag har er alla! Tack för att ni finns! :-* ♥ (som ni ser är jag fortfarande inne med all redigering :D )
Kommentarer:
#1: janna (:

awwwwwwwww, puss på dig! <3

2012-05-07 @ 23:10:32
#2: Hedda

aww elin <3

saknar dig massa <3

du fina underbara vackra knäppa tjej som ja har turen att kalla min vän <3

2012-05-07 @ 23:13:23

grattis! :)

2012-05-08 @ 11:10:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: