Elin Pettersson

2012-05-06
00:19:57

Dålig uppdatering
Heeej, förlåt för dålig uppdatering! Asså det har varit så sjuuukt mycket! :) Försökte blogga via fridas mobil igår men det vill inte funka !  :/ varav det var då vi var på konsert på liseberg, Maskinen :D och  på tåg resan kom en full kille i 20 årsåldern och bad erika hålla i hans fot! hahahahha gulligt! kollade just o såg att lite av mitt inlägg kom in igår! :P här e iaf erika och "foten"
hahahah söta! gjorda för varandra! :D
Och sedan tog vi oss hem efter att både johanna o erika sprungit efter andreas vik eller vad han heter, jag fått syn på moa lignell <3 <3  och erika blev stormförälskad i en kille o jag o johanna jaga killar med center och tänkte erbjuda en kram, men hittade dom inte! .. dom gick in på toa men såg inte när dom kom ut :/ HAHA
Och idag så kom min eu elev hem till mej :D Så vi träffade lite annat folk, käka pizza osv sedan gick hälften hem och då kom jag fram till att vi kunde va hos mej :D så tog ner MASSA glas o vi var typ 5 st, men det kom massa annat folk så alla glas blev andvända! Så har både drukit o ätit gott idag! Nu är jag någorlunda normal! För normal! så jag o hanne ska fixa iordning oss efter en fartfull och lång dag! hAHAHHAHA! stackars henne, har hållt uppe henne lääänge! hon gick ju upp 4-5 i morse! så nu har jag fixat så att vi kan sova gott i natt! :) iaf hon! jag är hyper.. :/ alldeles för många tankar i huvudet som vanligt! ehehe, ja! Men ska ta bort mitt smink och återfå mitt "vackra utseende" grislooken here i come! :*
Tack för en underbar kväll pojkar och flickor! Älskar er! <3 DUCKFACE BAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: