Elin Pettersson

2012-05-02
04:12:54

And there we go again!
Ännu en sömnlös natt! klockan är typ 10 över 4 och jag är piggpiggpigg, massa tankar snurrar runt i huvudet och påverkar min "skönhetssömn" heheh kan verkligen inte somna, har både ont i magen och dör av värmen i rummet! :O Har just sett klart en film! :) Ska börja på nästa! Somnar förhoppningsvis under filmen :P, Brukar alltid spela musik eller ha på tv innan jag somnar! kan inte somna om det är tyst xD eheh! Jaa... Vi ses! Puss
HAHAH VAR TVUNGEN ATT VÄLJA DENNA BILD! ÄR DEN INTE URGULLIG? :P
Jag fick som vanligt en vision i huvudet om hur Sara skulle sitta med kattungen invirad i en gosigfilt och se allmänt söta ut, och jag och janna skulle köra våran utflippade bäverstyle! Bäverminen är våran klassiker! Den förgyller våran vardag!:) Så gott folk! Lär er utav bäverminen, den tillför mycket! :) Glädje iaf! hahah puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: