Elin Pettersson

2012-05-18
05:26:30

18 Maj? Rätt?
Hej! Är helt borta med vad det är för datum, men iaf, nu får det stå såhär!:) Jag hade ju som sagt mys med isabelle och hedda igår kväll! Hedda sovde över, eller sovde och sovde ^^ Vi dygna! Drack coola o lite annat ! Haha, sitter fortfarande med ett glas coola som aldrig tar slut! det är en stor buddatekopp typ som jag en gång la in här! :) Jag har just duchat, och nu är det hedda som duchar! :D Idag ska jag till kyrkan för genrep med konfirmanderna inför deras stora dag på söndag! :) Väntar nu på att hedda ska bli klar så att jag kan ta en pincett och noppra min buskiga ögonbryn ;) Sedan ville hon göra någon snygg sminkning på mej! Why not? :) Så natten har vart i fullgång! Vi har gjort mycket bus! Men det kan vi ta en annan gång^^ Hihihi... Vi ses nog sedan! Om jag får tid! Skulle antagligen iväg och grilla ikv med fina människor! Om jag nu kan ta mej dit, för det är en bit! Men jag kirrar allt! ;) Så ha en bra dag era sömntutor! :) Puss
Du är så vacker hjärtat! glöm ALDRIG det!
Kommentarer:
#1: Emelie<3

Jag hade en så grym dag!



Kram

2012-05-18 @ 09:21:49

sv: okej, det blev ju jättebra :D Händer det något annat i helgen då? :)

2012-05-18 @ 12:04:52

ha en bra dag! :)

2012-05-18 @ 13:17:50
#4: Hedda

aww fiiina människa <3 hade en sån grym natt mkt roligt :)

du är finast av alla <3

2012-05-19 @ 22:05:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: