Elin Pettersson

2012-06-25
23:06:17

Måååndag!
Heej!
Det har vart fullt upp idag! :D Btw igår så hängde jag med sofia, spela in lite musik, sedan drog jag till farmor o sticka ^^ HAHA jag tyckte det var kul :D Och idag kom min babe JANNA <3 <3 Det går inte en ända dag utan att man kan skratta åt våra fina minnnen :D Idag såg vi på Sean Banan! IGEN :D Såg den med Isabelle och Bråse i lördags oxå ! :) NICE BAJS, kan inte förstå hur folk sagt att det är Sveriges SÄMSTA film! Det finns MÅNGA sämre! :) Sedan kom Jeffy och Adrian, och då satt vi på Sean Banan ÄNNU EN GÅNG HAHAHAH! Jag och janna pratade med siri på hennes telefon! Här är ett kärleksfulltsvar vi fick ^^ 
HON ÄLSKAR MIG OCH VILL GÄRNA HJÄLPA MIG MED MINA PROBLEM..
AJA! Ha det bra mina älsklingar PUSS!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: