Elin Pettersson

2012-06-04
00:27:51

Det du inte visste
1: Jag gillar inte att gå utan smink!
2: Det fulaste jag vet är mig själv utan smink.. HAHA
3: Jag har haft både bacillskräck och vart rädd för trånga utrymmen
4: Jag går alltid in för allt som intresserar mig alldeles för mycket
5: Jag tänker för mycket
6: När saker inte blir som jag tänkt så blir jag på dåligt humör
7: Jag dömmer ofta folk, men håller det för mig själv..
8: Jag har åsikter om allt
9: Jag önskar ofta att jag vore någon annan!
10: Jag har SJUKT fina vänner
11: Jag blir rastlös jättefort!
12: Jag har nästan alltid fullt upp med saker jag måste/vill göra
13: Jag är sjukt skoltrött och gör ingenting,
14: Jag har fått mycket sämre betyg nu i 9an och mycket mer frånvaro
15: Jag försover mej nästan varje dag
16: Jag drar ofta alla över en kant
17: Jag är ganska så jätte efterbliven
18: Jag har mörkare hemligheter än va många vet
19: Ler för det mesta, men ofta ljuger leendet!
20: Jag älskar disneyfilmer
21: Jag är en person som gillar att ha det rörigt runt omkring mej
22: Jag har dåligt självförtroende!
23: Jag blir lätt påverkad utav vad andra tycker
24: Jag har låtit allt för många människor utnyttja mej
25: Jag har sagt upp vänskapen med många vänner då jag inte betydde något för dom
26: Jag är ofta i kyrkan/församlingshemmet. Minst 1 gång/vecka
27: Det bästa jag gjort är att jag valt kyrkan, då jag fick väldigt många vänner "på köpet"
28: Jag är ett kontrollfreak
29: Älskar att baka
30: Vill bli hollywoodfru och musikproducent
31: När jag var yngre var jag kär i bert karlsson och Anders Bagge! ^^HAHA
32: Jag pratar aldelles för mycket
33: Nu ska jag se på film
PUSS
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: