Elin Pettersson

2012-08-12
02:35:52

Skärpning
Nu är sommaren snart slut, och jag har vart väldigt dålig på att blogg! Men nu ska jag komma igång igen! Sommaren har vart helt okej! , jobbade, skrivit lite egna låtar(vem vet, kanske kommer upp någon låt här någongång? :D ) och självklart umgåtts med mina fina vänner! Imorgon blir det lite kaaalas :D För jag har ju fyllt år, så tar nu tag i mitt bloggande som en "mogen" 16 åring! Så släktingarna kommer alltså imorgon! Har slitit hela dagen med tårtbakningen! Bilder kommer imorgon!
Här är bilder ifrån igår då jag och isabelle fotade lite! Du är så bra isabelleflabelle! Hennes underbart grymma blogg med mängder av grymma bilder hittar ni här!! :D
KRAM OCH PUSSAR
Kommentarer:
#1: Sara

så fint!<3

Svar: Du är så go! <3
Elin Pettersson

2012-08-12 @ 02:41:27
#2: Alva

Shiit vilka häftiga bilder! <3

Svar: åh tack gullunge! <3
Elin Pettersson

2012-08-13 @ 13:59:47
#3: Alva

Varför funkar det inte att kommentera!?!?!

Svar: haha du kommenterade ju? :P <3 men det funkade inte kommentera på din heller häromdagen! :O
Elin Pettersson

2012-08-13 @ 14:00:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: