Elin Pettersson

2012-04-26
14:39:23

Sooooft dag! :)
Heeej!
Har vart hemma ett tag nu! Slutade 13.15! :)
Visserligen började dagen med en LÅNG försovning! Inte ens med flit om jag ska vara helt ärlig! :) Jag vaknade 11.40, så mamma körde mej till skolan o jag kom dit 12.00 det var lunch och sedan EN lextion för att vi hade ingen vikarie på hemkunskapen! Men på engelskan ska vi låna typ en engelskbok.. För det första läser jag verkligen ALDRIG, och för det andra tycker jag det är äckligt att låna biblioteksböcker, det är väll en liten fobi hahah, kunde inte ens hålla i den! Förut hade jag ännu mer bacillskräck, men det har lugnat sig nu, men kan iaf verkligen inte låna böcker! Så ringde mamma, så hon köper en bok till mej! haha heelt stört! Jag vet! :D Jag tänkte ta ett låååångt skönt bad nu för känner mej riktigt skabbig.. Sedan ikv så ska jag antagligen till en minigudstjänst och lyssna på kära ku:are som sjunger! :) Och efter det ska jag nog med sofia på soundcheck på bion! Det är öppen scen img med folk som uppträder osv! :) Ha det bra! Hör av mej sedan! Puss
Är det någon mer än mej som tycker att det är äckligt att långa böcker ? :O
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: