Elin Pettersson

2012-04-24
14:47:42

Solen skiner..
Åhh, Hej! :)
Det är ÄCKLIGT varmt ute! Jag gillar inte denna värmen, vill ha höstväder året om :) Men nejnej, då ska denna värmen sabba allt. Använder fortfarande min vinterjacka och en TJOCK halsduk! Superhärligt, vill inte sluta använda det pga av vädret! HAHA, har typ hela mitt liv i dom jackfickorna, kan meddela att jackan väger TON. Även väskan! Fick lite klagomål ang det förut! HAHA, dagen idag har varit ganska sådär. Känner att det är alldeles för mycket som händer runt omkring och för mycket negativitet från min sida, men är sjukt frustrerad och sårad av många orsaker! Så ja, jag får vara som jag är just nu! Finns inte mycket annat att göra tyvärr! :/ Vad händer idag? Själv ska jag slappa framför tv, plugga lite tyska.. HAHA ja du hörde rätt! Ska plugga för typ första gången i år.. Men är ganska pressad för att få bra på detta provet, delvis för att min lärare sa att jag skulle ha bra på den ( för att jag inte kunde plugga på glosorna på lextionen, kan inte få in det på lextionen, och det togs in så bra! ) ! Vilket satte mer press på att få bra betyg på läxförhöret! AJA, det kommer nog inte bli mycket plugg, för typ klockan 6 ska jag till kyrkan! :) Kyrkansungdom! MYS :) Ha det bra! PUSS
Flumm bild ifrån husbilen ↓
Kommentar:

tack detsamma!

2012-04-24 @ 16:22:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: