Elin Pettersson

2013-01-07
19:54:00

j a g o r k a r i n t e g å t i l l s k o l a n i m o r g o n . . .
Men när det är jobbigt så får jag tänka på detdär jävla sosselägret som jag och madde plågade oss på.Shit va vi skratta åt oss själva, dom lockade oss med så mycket lix så vi trodde nästintill att vi skullefå egna betjänter! hahaha... Och dom sa att det inte var som i skolan. DET VAR FAN VÄRRE. Domsnackade ju fan om politik i minst 6 timmar på lördagen på LEXTIONER. Vafan, hatar politik. Och JAAAjag vet att det var en politiskt läger..hahah, jag och madde kom på oss själva klaga i vår dagligavideobloggandefilmklipp om att dom ej va riktiga för dom snacka om politik. Vi är så jävla efter madde.. HAHAHAHHA.Och vi blev inlåsta i hissen första dagen, den gick i baklås då vi försökte roa oss med att åka hiss upp och ner och vi tog mängde av powernaps.Jag mena, kan ni tänka mig vara politiskt inriktad och snacka om det och lyysssna? nejnje, jag och madde skrev brev om våra tragiska liv till varandra och målade målade målade osv. Och inte nog med det. JAG ÄR MODERAT OCKSÅ. Blev näääästan centerparitist, för dom hade så fina väskor och vi fick varsin grön clownnäsa men den luktade äckligt.Jajaja, skratta ni åt mitt politiska liv, men den dagen då jag blir stadminister eller va fan de heter så ska ni se. Jag vill styra göteborg isf :D För vem gör deT? Fredrik Reinblom? Nää, de e i stockholm. Ska googla. Puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: