Elin Pettersson

2012-10-18
20:51:00

Unspoken words,

I alla mina inlägg handlar mest bloggen utav vad jag gör och inte vad jag tänker och känner egentligen.Jag läser massa fina personliga inlägg på andras bloggar, men kommer man hit så får man nog inte så mycket personligt, inte det som jag egentligen tänker på iallafall. Men jag känner ingen mening för mig att skriva massa personlig skit som folk sedan ska läsa, t.ex vänner och sedan ska dom gå runt och tänka på det. Hade jag sagt allt jag tänkte på, eller bara en liten del utav det så skulle alla blivit avskräckta och springa såfort dom såg mej :P Tyyyp. Varför trycka ner folk med mina känslor och tankar, jag tror att tankar och känslor, även kärlek är en illusion, intalar man sig det flera gånger så kommer man tillslut känna av det. Det knasiga är bara att allt jag känner och tänker är inte något jag intalat mej, så ja! My mind is a mess! Jag tänker för mycket, överanalyserar ALLT, och då menar jag verkligen ALLT.75% skratt och 90% leende i överdos. Hade jag låtit mina känslor och tankar komma ut så skulle helt enkelt dom 75% utav skratt och de 90% av mitt leende att försvinna! Om folk egentligen skulle få se hur jag känner och tänker. Minst. So why risk it? Jag är en höjdare på att ljuga och luras, och det har jag alltid varit, hela mitt liv. Och så kommer det att förbli. Det finns inte många som har lyckats få mig att öppna mig, inte på det sättet iaf. Visst är jag väldigt öppen med allt, men oftast handlar det om gamla erfarenheter, inte om vad som händer för stunden. Det är nog därför jag alltid låtit allt gå för långt! :P Såå jaa, jag tror inte det hjälper mej så mycket att "prata ut" för vem skulle orka bry sig om mitt döprat about life and that kind of SHIT. Sen om det är vänner som e ledsna etc och vill prata mej mig så finns jag alltid där om personen vill prata, gillar att hjälpa andra och göra dom glada. :D But still, mina tankar och känslor, dom hoppar runt innanför skinnet på mig, och det kommer dom nog få fortsätta att göra oxå! Mitt leende och min ögon ljuger, men kollar ni riktigt nära och djupt in i mina ögon så kanske ni kan få en glimt utav den smärtan jag alltid bär med mig  <3 puss :D

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: