Elin Pettersson

2012-11-20
10:36:08

ɐʇʇɐɹʞs ǝʇuı
Vi får inte skratta på religionen om inte vi berättar för alla vad vi skrattar åt, oj, var allvarligt, ska man berätta alla skämt? det blir ju fan inte kul, folk kommer ändå inte skratta, jag började kaxa emot, för vafan? Jag skrattar mycket och ofta, kommer ju inte sitta och förklara vad som var roligt eller varför jag skratta. Det är faktiskt min ensak, det ska alla andra ge fan i. "men folk kan ta illa upp", Då får fan den personen söka hjälp och inse att allt inte handlar om den. Vi sitter 26 personer i klassrummet, den som väljer att ta illa upp får väll förihelvete göra det då, men då kan jag lika gärna och gå och skratta den rakt upp i ansiktet. Jag har inte världens bästa självförtroende fast att det kan verka som det, typ ingen. Men jag tar inte illa upp för att folk skrattar. Så varför ska andra göra det? Dom kan ju skaffa hemundervisning då, för människor skrattar, och deeeeet FÅ DU ACCEPTERA.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: