Elin Pettersson

2012-05-13
19:52:39

Tror jag är min brors bästa syster faktiskt!
Stod och lagade mat till mej och min bror i typ 1 timma förut! :O Är alldeles för snäll! :) Vi hade inte så mycket att göra mat utav, så andvände mitt sinne och tog 2kycklingfileér och skärde dom i mindre bitar och la dom i en skål med saften från 1 lime och massa ört/salladskrydda och slängde ner i stekpannan med både saften från limen och kycklingen i en rykandehet stekpanna med olja! :) O till det blev det currysås o pasta! det passade faktiskt väldigt bra ihop! Det var en annorlunda smak men väldigt god faktiskt enligt broder min! Så testa det! :) kycklingen blir god och syrlig! :) Annars har jag nog bara slappat idag! Jag och min gosekatt låg och sov i min säng^^ Han kurade ihop sig bredvid mej :D! :) gosigt! :) Är det något bra på tv idag? JO! Bigbrother! :D Det är ju underbart! Undra vem som åker ut idag?, har inte riktigt checkat vilka som är nominerade än men jag vill faktiskt inte att någon ska åka ut :/ fast att många är störda så är det ju ändå dom som gör tv bra! :) Isf får väll Vobban åka ut tycker jag :) Han gör ju inte så mycket! :) haha! Vad tycker ni? Puss
Eller kanske ska kalla det Hanna Widerstedt show? :P
dock är inte alla med på bilderna! :)
Kommentar:

Hehe jaha.. Ja han är världens finaste! :-D

Desamma till dig !

2012-05-14 @ 11:31:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: