Elin Pettersson

2012-05-16
17:17:27

Solveig! <3
Min gammelmormor har blivit väldigt dålig nu.. :/ Det är nog inte så långtid kvar.. Det började med att hon åkte in på sjukhuset förra veckan för hon hade ont i magen, och påvägen dit så fick hon antagligen en liten hjärtatattack och efter det gick det bara utför! Hon har varit väldigt pigg för att var 92 år, åkt med oss på släktkalas till halmstad vilket innebär några timmar bilresa, och det var typ i februari! Jag ville till Solveig och hälsa på innan slutet är nått, men mamma varnade mej! För min moster hade vart där och var väldigt chockad när hon såg hur dåligt hon mår och ligger mest i sänge  och orkar inte göra någonting annat.. :( Så mamma o pappa hälsar på henne idag och ska kolla hur det är med henne och sedan berätta för mej! Får sånt dåligt samvete att jag inte hälsat på henne mer.. :( Nu längtar hon nog till att få träffa sin man, min gammelmorfar som dog för 4 år sedan! Kommer aldrig glömma hur hon nästan låg över kistan på begravningen och grät och ropade ivar, dom var så fina ihop! Och snart är dom tillsammans igen! Alla minnen jag har ifrån den tiden hon fortfarande bodde i egen lägenhet med min gammelmorfar! Ca 4 år sedan! Varje gång man hälsade på hade dom en present dom hade förberett som bestod av det godaste! GODIS <3 och dom frågade om man var hungrig och vad man ville äta så kokade dom ihop allt på 5 minuter nästan, dom gjorde verkligen allt så bra! bättre än bra! Och solveig har berättat många historier som jag någon dag ska sätta mej och skriva ner! Det är ju hennes livshistorier och dom ska man inte glömma! Dom är väldigt speciella!Nu e det ju inte så att hon dött ännu, men det är nog som sagt inte långt kvar, så ville skriva av mej <3 Solveig vacker som en sol, hoppas du får ett bra slut på livet! Ska föra dina historier vidare och hoppas du får det bra hos änglarna, hos ivar!
Kommentar:

Ja usch :(

2012-05-16 @ 18:10:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: