Elin Pettersson

2012-05-22
07:17:18

Mango, smink och lockigthår!
Godmorgon säger jag till alla er som sovit! Jag struntade i att sova!, kunde inte och kände inte för att försova mej, vilket jag alltid gör! Så klockan 4 gick jag upp och satt på hög musik i högtalarna (var ensam hemma ;)   ) Och då började jag lockahåret, och sminka mej och allt, och har just skärt upp mango och lagt det i filen! Det blev mango med fil :) Äter aldrig frukost annars, men idag så.. Bara för att jag inte kan äta när jag vaknat eller för tidigt, men idag har jag ju suttit uppe! :) Så nu ska jag äta och se på tv! :) Puss o kram, ha en bra dag!
Har en blåkjol, svart linne och det där broderade "ponchon/tröja." och tights! Antagligen mina converse oxå! :) Denna dagen blir slapp! Tror inte vi ska ha några lextioner på hela veckan då vi har elevensval vecka! Valde mellan olika saker vi ville göra! Och ja o mina vänner valde göteborg, så ska in dit och sedan redovisa om det! .. :) Så vi ska jobba med det hela veckan istället ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: