Elin Pettersson

2012-05-29
21:47:15

Lyckligt lottad?
Dagen har sett ut så här: Skolan,gymmet ducha och ku på picknik och mys! Är nu hemma, känner inte för att skriva så mycket men måste nog faktiskt erkänn att mina bröder är underbara! :D Dom har varit i magaluf o festat, o när dom kom hem hade dom köpt ett halsband dom just börjat sälja där! På framsidan står det lite typ" love, welcome" osv! Och på baksidan har dom graverat in
Elin
Älskar
dig
Tobias, Joacim
Ni ska få se en bild någon annan dag! :) Nu ska jag träna lite till! Och för att inte försova mej img ska jag ut och jogga kl 6! då blir man pigg och förbränner än massa! :) PUSS
Detta var den ända kort jag kunde hitta! Och det är 1 år gammalt! Men dom har inte förändras så mycket! Dom har alltid vart lika fina! :) Älskar er med fina bröder! Jag är Lyckligt lottad som har er! PUSS
Kommentar:
#1: aankaaan

awwh, så kul å se & läsa att du har en bra relation till dina bröder!

Så fiiiint, hihihi!

Dom verkar ju helt underbara :)

DU ÄR BÄST ELIN!

Kramis // Din Anka.

2012-05-29 @ 23:43:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: