Elin Pettersson

2012-05-10
16:58:55

Laaaaalaaaalaaaalaaa
Tjooohoo! :)
Mååste bara säga att det faktiskt är ganska skönt att vara ENSAM!, Hanne och hennes vänner åkte imorse ca 06.49! Dom grät, men jag o en annan tjej var ganska glada att säga hejdå efter en intensiv vecka, iaf 5 intensiva dagar! Visst kommer jag att sakna dom! :) Men just nu är det rätt så skönt att ta det lugnt! :) Har haft 2 nationella prov idag! Tyska o matte! Wiieeho! Skönt att få det gjort iaf :) Sedan hade vi hemkunskap i 3 timmar! Vårat "prov" gjordes då! Det var att alla grupper gjorde 3 rätters som vi planerat länge, räknat kcal och gjort menyer! :) Så det blev sjukt bra! :) Förrätten var räkcoktail, varmrätten skulle vart kräftor men vår lärare fick inte tag i några så det blev kammmusslor och blåmusslor med pasta och vitlöksbröd, efterrätten var en SJUKT god choklamoussetårta som var väldigt enkel att göra! :) Så ja! Det blev en väääldigt lyckad 3rättersmiddag!:) Mätta o nöjda drog vi oss hemmåt i ösregnet! :) Och här sitter jag nu! Och ska snart på sånglextiongrejs! :) Vi övar in låten somebody to love med glee! Med solister och kör i bakgrunden o allt! Skitfräckt! :)
Detta är muffinsen som jag o Hanne gjorde igår! :) Till avslutnings"festen" för alla som vart med i euprojektet! :)
Kommentar:
#1: janna (:

ååh vad fina! <3 Ge mig receptet!

2012-05-10 @ 17:04:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: