Elin Pettersson

2012-05-19
17:49:59

Kära moped..
Heej!
Långdag igår kan man säga! Fast att jag vart lite depp så tog jag moppen till en strand o grilla ca 40 min bort med moppen, eller kanske 30! Aja, och jag och janna bestämde oss för att ta moppen till donkens mcdrive, bara för att lixom! Men moppen startade inte! Fick kicka den LÄNGE så efter 20-30 minuter satt vi på den o körde dit! Sedan efter att en gubbe blivit sura på att vi stod med moppen på mcdriveparkeringen (han ansåg att vi inte hade rätt till det, vilket vi faktiskt hade ) jag och janna skrattade och när vi sedan åkte förbi med påsen med någon onödigpaj i pekade jag finger och kände mej allmänt nöjd över hans vredesutbrott! Sedan satt vi o chillade på stranden med gött folk, MYS! Sedan när jag skulle hem ville moppen inte starta igen!!! Så med mitt dåliga tålamod och min enorma envishet (det går inte ihop, jag vet! :O ) Så började jag först putta moppen genom skogen där jag kört in den! Och sedan lååångt! Puttade den i 20-30 minuter! Sedan försökte jag kicka ännu en gång! Kickade i 1 TIMMA! Sedan kom ngra mysko byggarbetare och försökte! Tillslut så kom den igång med lite startgas, så körde hem! Så det tog mer än 2 timmar för mej att komma hem! Trött arg och frustrerad! + att jag tappade min moppehjälm innan på dagen så jag hade inte någon "glasskärm" så fick massa flugor i ansiktet hela tiden och det var SVINKALLT! haha, possitiv jag känner mej.. :) Och nu är klockan halv 6! Jag vaknade för 1 timma sedan! :) Ska fortsätta sova tills imorgon om ingen hör av sig och är intresserade av en myskväll till ^^ För är dock rastlös, som vanligt.. Godnatt! Btw! Är SJUKT glad över alla er som läser min blogg! Det blir fler och fler och jag blir gladare och gladare! Ni är bääst! :D <3 Pussar på er!
fick just ett sms från kära isabelle som bad mej rösta på en bild, hon tävlar och kom med som finalist! Så det tycker jag att ni oxå kan göra! Om ni vill ! :D Så rösta HÄR (på bidrag nr 7! www.madebyisabelle.blogg.se) det är denne bild !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: