Elin Pettersson

2012-05-19
21:12:40

Jag och du !
Okej, hehe, jag tänkte att jag inte skulle berätta något, men kan inte hålla mej! Jag har tatuerat mej :D , ville dock vara lite diskret då jag gjorde den med en vän(HEDDA:D ) hemma! :P Men jag bryr mej inte va ngn tkr! Den blev fettnajs! :)) Så jaa.. Här är den, dock väldigt små då vi inte visste hur smärtsamt det skulle vara! :)
Väldigt små, men VÄLDIGT stor för oss, den har en massa betydelse och massa tungt att bära, inte bara bära oss utan många känslor tankar och händelser vi delat, både jobbiga och roliga, i vått och torrt! puss
Kommentar:
#1: Hedda

nu finns du alltid med mig kära syster <3

det känns väldigt bra att ha gjort detta med dig för som du sa det betyder MYCKET <3 något som lyfter en när man är nere <3

love u <3

2012-05-19 @ 22:00:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: