Elin Pettersson

2012-05-23
23:01:05

Fullt upp, håll igång!
Hej, ska just hoppa in i duchen, har vart off.. IGEN, Men jag får skylla på att jag har så sjukt mkt att göra! Var i göteborg med skolan, vi hade elevensval.. Dvs vi får välja vad vi ska göra! Så vi skulle redovisa om göteborg! Så vi åkte in typ 30-40 pers från skolan som valt det och startade att ta kort! Medans alla gick till göteborgs "kända platser" Så gick jag alexandra och jasmine och shoppade! Ska redovisa om "en vanlig dag i nordstad" Och jaa.. vi gick o tog kort på 5 min sedan gjorde vi vad vi ville ;) Kom sedan hem och stack iväg igen med sofia och badade! Hehe, det är gött faktiskt, jag som inte skulle bada i år xD Och sedan köpte vi chips o dipp och satt oss i min brors lägenhet och såg på filmen notebook! :) Den var bra denna gången med! ;) Så ska dra nu! Ska ducha och sedan så på reprisen av dagens avsnitt av bigbrother! :) Pusshej <3 Eller ska nog bada! :D 2 i 1! bigb och bada! :D woho

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: