Elin Pettersson

2012-05-27
23:36:38

Energidricka!
Dygnar inatt igen! Somnade dock 5 imorse och vaknade 12, dvs 6 timmar sömn! Borde sova men vill se på film och ha "egen tid med mej själv" HAHA MOHAHA, hehe.. Okej . Ska inte överdriva så jävla mycket:) Men är ni vakna? Då kan ni vara lite sociala och kommentera ^^ Pusshej! Ska se på lite tecknat! :D PUSS
och PUSS och PUSS och PUSS.. TROLLOLOLOLLOLo
"Im a barbie girl, in a barbie world
its fantastic, its in plastic"
Erkänn ni fick en jobbig löjlig röst i huvudet när ni läste den texten??
(säkert lite fel, min engelska suger lika mkt som min matte gör :D Och jag fick fel på vad 10 delat på 10 var.. jag sa 0. Svaret är 1 för alla er som inte visste det! HAHA, ska sluta flumma nu! godnatt!
puss
pudding
och
fisk
ÄLSKAR DENNA BILDEN..  FÖR DEN SER SÅ....
EHH VAD ÄR ORDET!
JOOO
LEVANDE UT
DEN SER SÅ LEVANDE UT!
Kommentarer:
#1: angelica

SYFTADE DU NYSS PÅ ATT JAG SKA KOMMENTERA? ÄR DE DET DU VILL?

I VILKET FALL SOM HELST GÖR JAG DET Nu. DU ÄR BÄST <3



ETT TIPS I MATTEN, ÄR DET DELAT MED FÅR DU TÄNKA HUR MÅNGA GÅNGER 10 GÅR i TIO, OCH DET ÄR JU FAN 1 GÅNG, DU E LIKA BLÅST SOM FISKEN PÅ BILDEN MEN ÄLSKAR DIG ÄNDÅ <3

( det ser ut som sånna där näsor grisar har på bilden... som att du grillar deras näsor.... )

PUSS <3

2012-05-27 @ 23:41:34
#2: Farbror Lila

Hej Elin.

Det var jag som skrev lappen till dig när du körde moped efter att du druckit 'läsk'. Du borde sova mer än 6 timmar, tänk på att du växer. Minst 9 timmar per dag behöver du sova.

Glöm nu inte att inte dricka och köra, du kan utsätta någon annan för fara.

Sköt om dig nu lilla Rödtott.



Kram Farbror Lila.

2012-05-28 @ 20:44:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: