Elin Pettersson

2012-05-14
19:53:10

en HELT random dag!
Ojojoj, ni skulle bara veta vad som hände idag! helt SJUKT :D Min pappa ringde mej imorse och han ba "det var någon man som ringde från en filmbyrå ang en provspelning till en kortfilm" Jag började skratta! trodde han skojja! Men det visa sig att jag är anmäld på någon statist sida och på bilden (som är ganska gammal 1år typ) tyckte dom att jag var väldigt lik skådespelaren och huvudrollen i kortfilmen och fråga om jag vill komma på intervju till att ev få rollen som hennes "ungdom" , hon kommer under filmen få tillbaka blickar på sin ungdom, drömmar osv, och det är då jag ska spela! Så det är INGEN statist roll ! Det är ju en jätte stor roll! Så iallafall åkte jag in till göteborg 1  ½ timmas bilfärd och hamnade i casting och filmproducering och blev intervjuad och skrev lite papper om mej osv! Efter det tackade vi och han sa att han skulle höra av sig nästa vecka för då hade han diskuterat med filmproducenten som ÄVEN gjort filmen apflickorna! (sa pappa :D )Lite fräckt faktiskt! :D Tror även filmen fick en guldbagge! sjuuukt!:)

Så jag hoppas på att jag får rollen! allt berodde på om jag var fortfarande tillräckligt lik huvudpersonen!, orkar inte riktigt berätta nu vad kortfilmen kommer att handla om men spännande kommer det att bli! lite annorlunda och "poetiskt"! Jag sa oxå att jag kan färga håret blont igen om det behövdes! SNÄLLA säg att jag får rollen! Håll tummarna för mej! :) Det roliga är att det var dom som sökte upp mej inte tvärtom ! :) Så finns i deras register för alltid nu sa mannen! HIHI, åhh så kul! :)
Och när jag kom hem visade det sig att jag fått ett sommarjobb via komunen! Och det blev det jag ville! ska va i turistbyrån! asså helt seriöst! detta måste vara min turdag! :) Den enda skräcken jag har inför filmen om jag kommer med är att jag ska antagligen BADA i filmen.. För det första badar jag knappt aldrig, och för det andra är orsaken till det : jag hatar min kropp! Så YEY!, hoppas vi ska vara UNDER vattnet! Annars ska jag nog se till det! + det roliga är att jag antagligen ska ha en "sommarflört" i filmen! tänk om det blir värsta SNYGGINGEN <3 <3 åhh underbart! Nemen kolla! jag har vart blond! ↓

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: