Elin Pettersson

2012-05-28
23:17:42

Bigbrother finalveckan!
Heeej, osocial dag ;) Men försov mej då jag fick den dåliga ideen! JA, jag lägger mej nu kl 6.30 och sover en halvtimma.... Sov till klockan 10 :3, Skolan gick seeegt! Men fick sluta tidigare för att gå gymma, då lextionen ändå var SJUKT ovärd! ;) Stog lite och dampa på moppen som inte ville starta, IGEN. Pappa har nu fixat den igen! Men åkte med jasmine på hennes moppe istället till gymmet och brände kcal! :) Sedan skyndade jag mej hem, ducha, sminka mej och allt det där och sprang till bussen^^ Var på ledargrejsavslutning! MYS! Jag och Tina min finfina vän, vi har startat ett oseriöst band "under the table" Så håll utkik!, Nu är det bigbrother final vecka!.. Annika mååååååste vinna!!! :D Vad tycker ni ? :) Puss
Kommentar:
#1: janna (:

erat jävla band <3 <3 <3 <3

2012-05-29 @ 17:51:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: