Elin Pettersson

2012-05-07
18:05:06

Åstol here we come!
Hej! Har dagen varit bra? :) Min har varit superbra!.. Var dock i skolan men hade bara lite lextioner med dom belgiska och spanska lärarna som pratade om deras länder och hur skolan fungerar osv! Sedan spelade vi brännboll men alla spanska finska belgiska polska och svenska medborgare! Haha, iallafall ngra utav dom :) Sen for vi iväg till skärhamn för en poängpromenad (vilket vi inte gjorde utan slängde papprena i sopptunnan och stack till fiket där skolan betalade 100 kr till varje elev för att köpa kakor osv, eller eu betalade :P , ) Vi orkade inte gå runt och läsa frågorna lixom :) Får hoppas att inte någon lärare kikar in här  xD Vi fikade och sedan gick jag o hanne hem, gjorde mat och kom fram till att min katt har blivit FET, söt men tjock! Kom på att jag brukar ge han min mat, kanske tar lite mat men brukar ge honom det mesta, pålägg, mackor, osv, haha han gillar det, men kanske inte så bra! Katter tål inte choklad, men det visste inte jag så han åt upp 1/4 av min 70% choklad,, inget hände! Han tål mer än va man tror :) HEHHE! Nu ska jag o hanne ta moppen till ica och sedan färjan mot åstol! En vacker ö! :) Där ska vi se på film med lite annat folk hos Linnea! Ha det bra ! PUSS
image description
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: