Elin Pettersson

2012-06-10
14:11:45

I'm back!
Okajj, vart pinsamt dålig på att uppdatera bloggen! men har haft så fullt upp så har inte hunnit vara på datorn i huvudtaget^^ Men var på Timbuktu's konsert i onsdags! Riktigt lyckat!! Det var 15.000 personer där, och jag såg att många stod och väntade redan vid halv 10, själv kom man klockan 6 och hamnade grymt långt fram, i mitten lix och max 5 pers framför! :DHar är lite bilder!:)
Sedan åkte jag hem med en full extrabuss då bussen innan oxå var alldeles för full.. Sedan dan efter var det"halvdag" i skolan och sedan drog jag till göteborg igen till fina hedda!:D, Och i fredags åkte jag in till stenungsund och klippte mej, och sedan åkte jag hem, sedan tillbaka till en vän och gjorde en knäpp musikvideo med egen gjord musik, inte så seriös dock! :) Och igår lördag så träffade jag först min underbart ur gulliga kusin hedvig!:)
Sedan på kvällen drog jag först hem till frida och sedan drog vi till erika där även johanna var:D Vi spelade lite spel, myste och fetade oss! :)
Johanna sjöng för mej :D
"you are the fire baby, fire"
Okej,, där var min vecka! Har spenderat sjukt många timmar på bussen denna vecka^^
Och väldigt många timmar med fint folk! Bra vecka!
Ha det bra! :) Nu ska jag fortsätta att sova! :)
Kommentar:
#1: janna (;

bra med najs vecka <3 saknar dock bilder på fina dej :(

2012-06-10 @ 16:55:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: