Elin Pettersson

2012-06-11
17:46:32

11-6
Sommar utan sol! Underbart!Snart sommarlov! ska bli riktigt gött att slippa denna skolan och komma upp till gymnasiet, fast det kommer att bli jobbigt oxå! Måste ju ta mer ansvar o allt! Hahaha, och det är jag för lat för! Har just färgat håret! röttröttrött, en rödare nyans, den jag hade ifrån början :D För slutade tidigt idag så det var skönt, då han jag med det oxå! :) Eller slutade inte tidigare, stack tidigare.. Hade en lärare som jag inte tål! Kan inte vara i samma rum som denne kvinna! Så bäst att spendera så lite tid i närheten av henne som går! :) Nu ska jag soooova, eller se på film eller något såntdära mysigt! :D
Denna har jag nu!                                                                                    Denna hade jag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: