Elin Pettersson

2012-07-07
00:41:48

Shoppingtur med finaste Alva & Sara
älskar denna bild! Jag och sara vålgästade musikaffären jam vid järntorget! 
vi satt och söng och spelade! Den gitarren jag håller i VILL/MÅSTE jag ha! Underbart ljud i den!! :D
såg på några söta killar i 5an huset som hade lite uppvisning! 
Sjukt kul att kolla på deras volter och allt dom gjorde emellan himmel och jord!
 
Vi käka på paprika, myste, sökte efter guldkorn på secondhand affären Myrorna, ja hitta en söt halvtjocktröja svart! Och smink för 500 kr blev det oxå! MEN det behövdes verkligen! :) Sedan efter en trevlig dag med finisarna drog vi oss hemåt och jag fortsatte att spendera kvällen med desperate housewife! UNDERBART! Puss och kram♥
2 nageldesignar jag gjorde! Vilka var snyggast? Jag tycker nog den med svart färg! Det är grunden likadant målat som design1 men satt franskmanikyr klisterlappar och målade svart färg och drog direkt bort lapparna och så lät jag det torka sådär!
Kommentar:
#1: Sara

Båda lika fina!
Tack för en underbar daG!<333

Svar: tack själv älskling :*
Elin Pettersson

2012-07-07 @ 01:14:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: