Elin Pettersson

2012-04-21
23:21:06

"Vi slutar när vi är klara"
Gokväll!
Detta blir nog det sista inlägget för ikv! Har inte så mycket att säga, har precis rensat min musiklista på mobilen! Så nu består den av Adele, Laleh, Amanda Fondell och Little Marbles! Riktigt go lista! Kommer inte kunna släppa mina hörlurar nu! HAHAA, SÅ JA! Kommer inte vara så jätte social i några veckor nu! Ne nu ska vi inte överdriva! Iaf, ja det var allt för ikväll! Sitter i mitt nystädade vackra rum o knarkar låtarna! Så här ska livet va när det är som sämst! PUSS
Vill ni veta en hemlighet? Jag har vart blond! :DHAHA
Vill ni veta en till hemlighet? Att under domdär kläderna jag hade den nyårsaftonen så var jag HELT näck! HAHAHHA SÅ DÅLIG MEN ROLIG! Hahah!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: